גבאי לגנץ ולפיד: תתחייבו לא לשבת בממשלה של נתניהו

איתי גדסי 3 Comment on גבאי לגנץ ולפיד: תתחייבו לא לשבת בממשלה של נתניהו

אבי גבאי קורא לראשי המפלגות לקראת הבחירות: אסור שפיצול יוביל להקמת ממשלת נתניהו החמישית. לא נסלח לעצמנו אם זה יקרה

צילום: דנה בר און
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר העבודה, אבי גבאי נאם הבוקר בכנס התנועה הקיבוצית בים המלח, שם אמר: "לא באתי לפוליטיקה בשביל לייצר עוד מפלגת אווירה דיקטטורית, לא באתי לפוליטיקה כדי לבנות לעצמי פלטפורמה נעימה ומלטפת, שיכולה בכל רגע להיכנס לתוך ממשלת נתניהו. באתי למפלגת העבודה כי זו המפלגה היחידה שהיא בית אידיאולוגי, שורשי, היסטורי ואמיתי, שמהווה אלטרנטיבה שלטונית.

גבאי טוען כי מנסה לעשות איחוד מפלגות: אנחנו נמצאים בתוך תקופה פוליטית שלא הייתה כמותה. מדי יום צצות מפלגות חדשות ומנסות לספר לנו סיפור חדש. בשנה האחרונה ניסיתי ואני עדיין מנסה לחבר את המפלגות האלה והאישים הטובים האלה  לסיפור אחד.

"אבל לפני כל שיח החיבורים והשיבוצים, ומי יוביל ומה יוביל, יש שאלה אחת שצריכה לקבל מענה: האם אנחנו שותפים להתחייבות שלא לשבת בממשלה בראשות נתניהו, האם אנחנו מחויבים לשינוי, או שאנחנו מזדעזעים מנאומי נתניהו, אבל נותנים לו לגיטימציה להמשיך בכך כשאנחנו לצידו?

גבאי קרא לראשי המפלגות להתחייב לא לשבת בממשלת נתניהו: "אני ממשיך לפעול לחיבורים, ניסיתי במשך שנה ארוכה לשכנע גם את גנץ להצטרף. הוא בחר להתחיל אחרת. זכותו. אבל אני קורא כאן גם ללפיד וגם לגנץ וגם לאחרים שרוצים שינוי: בואו נתחייב מראש שלא נשב בממשלה בראשות נתניהו. אסור שהפיצול הזה יוביל להקמת ממשלת נתניהו החמישית. לא נסלח לעצמנו אם כך יקרה.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    איזהו חכם המכיר את מקומו, יו"ר סיעה פיצקית שאולי לא תעבור את אחוז החסימה "דורש". יודע מה אדון גבאי , אנחנו דורשים שתלך הביתה ותניח לנו.

  2. 2

    הוא חושב שהוא יהיה ראש ממשלה מול נתניהו

  3. 1

    אינני מבין איך הוא מעיז להגיש מועמדות לראש ממשלה מול נתניהו שסם אותו בכיס האחורי